קטנוע מנהלים הוא הפתרון לאנשי עסקים ממהרים ולאנשים שלא מוותרים על הקטנוע ומוכנים להשקיע בו סכום כסף נאה לטובת האיכות. בדרך כלל הוא כבד יותר (הן מבחינת סמ"ק והן מבחינת משקלו) מקטנוע רגיל - כך שתיאוריו נושקים אף לתיאור של אופנוע רגיל
קטנוע מנהלים הוא הפתרון לאנשי עסקים ממהרים ולאנשים שלא מוותרים על הקטנוע ומוכנים להשקיע בו סכום כסף נאה לטובת האיכות. בדרך כלל הוא כבד יותר (הן מבחינת סמ"ק והן מבחינת משקלו) מקטנוע רגיל- כך שתיאוריו נושקים אף לתיאור של אופנוע רגיל, אולם ישנם הבדלים מהותיים- חיצוניים ומכאניים המבדילים בין השניים.
במה קטנוע מנהלים שונה מאופנוע?
קטנוע מנהלים עדיין משתייך למשפחת הקטנועים, על- פי ההגדרות המפרידות בין אופנוע לקטנוע. לדוגמה – בניגוד לאופנוע, תיבת ההילוכים המכונה גם תמסורת אוטומטית בקטנועים וכך גם מותאמת לנסיעה בעיר, כך גם מותאם למהירויות הנהוגות בעיר (ובחוק), לאופנוע גלגלים גדולים הרבה יותר (גם כדי לשמור על אופי נסיעה מאוזן במהירויות גבוהות, וגם בכדי לשאת את משקלו הכבד של האופנוע). נפח המנוע הוא בהתאם, גם בגלל היעוד שלו – אופנוע נועד לנסיעות ארוכות, ובקטנוע- אשר מקום הנחת הרגליים נגזר ממיקומו של המנוע- לא נוח לנסיעות ארוכות בין- עירוניות, למרות שקטנוע מנהלים יכול לעשות זאת על- פי חוק.
קטנוע מנהלים מחסיר פעימה
עלות התחזוקה של קטנוע מנהלים היא נגזרת של שווי חלקיו ומקדם השחיקה שלו. הכל עניין של שימוש וידע בתחזוקתו, או פשוט "כמה פעמים הוא צריך לראות מוסך". ההבדל אולי נעוץ בשימוש פחות (מטבעו הוא לכביש- ולנסיעות קרובות יחסית) מאשר באופנוע, וכך הוא נשחק פחות. לכן ניתן להגיד כי זהו כלי רכב עם תוספות נוחות מרשימות אשר עוקף את הקטנוע הפשוט בסיבוב.